Czech English
ÚvodO násHorský vůdceKurzyMetodikaBlogKontaktNovinky (old)

2016201520142013201220112010200920082007Starší fotogalerie2017

Partneři
Reklama

28.1.2012 Super pulverschnee

IMG20120128_0006.jpgPo dlouhé době je letos naprosto excelentní podmínka v domácích "hausberge", takže je potřeba toho náležitě využít.

Odjezd z Brna krátce před sedmou a kolem půl desáté už máme nalepené a šlapeme první z dnešních výškových metrů. Od elektrárny na Tupý vrch a pak až nahoru na korunu horní nádrže. Většinu času krásný přemrzlý prašan a tak se těšíme na sjezd.

Kousek po pláních a žlábky ve strmém lese sjíždíme do serpentýny silnice pod Tureckými svahy. Ty jsou bohužel dnes už tak zarostlé, že ani tak vyjímečné podmínky jako letos už tady na několik let nezachrání.

Po silnici stoupáme znovu směrem k Tupému vrchu, ale hned po chvíli to zvedáme do strmého průseku nad cestou. Dolů jsou to orgie a pokračujeme až pod cestu a dolů k hranici areálu elektrárny. Tady obvykle lyžovat nejde, takže si tento pro všechny první sjezd novým terénem náležitě užíváme.

Přes strmé svahy v lese se napojujeme na raní stopu a mastíme nahoru na Tupý vrch. Holky už si dávájí pauzu a vychutnávají sluníčko. Petr s Plyšákem a se mnou sjíždíme další novinku. Přímo doů přes skalky jižního svahu. Místy trochu krusta, místy super prašan a místy hodně strmé lyžování mezi skalkami.

Poslední sjezd jsme vedli z Tupého vrchu, ale ne přes Bučinu jako obvykle, ale kousek víc vlevo. Super pláně, nádherný sníh a dole trocha dobrodružství a silných zážitků v hustnících.

Prostě super den na max. Snad jen škoda málo nabité baterky ve foťáku.

Bučina

Lyžování v pláních pod horní nádrží